Lubisz szybkie informacje?
Jeśli tak, to dlatego dzisiaj krótka porada dotycząca:
Czy warto zasłużyć na gwiazdki w hotelu ?
Kategoryzacja w baraży hotelarskiej jest podstawą wyznaczania standardów jakości .
W naszym kraju kategoryzacja obiektów hotelowych została wprowadzona ustawą o usługach
Turystycznych z 29 sierpnia 1997 roku . W ustawie tej zostało zdefiniowanych osiem rodzajów
obiektów hotelarskich: hotele, motele, pensjonaty a także kampingi, domy wypoczynkowe,
schroniska młodzieżowe oraz pola biwakowe. Zawarte w rozporządzeniu z dnia 19 sierpnia 2004
roku minimalne wymagania jakościowe obejmują :
- Zewnętrzne elementy wyposażenia otoczenie hotelu ,
- Wewnętrzne wyposażenie obiektu,
- Pomieszczenia recepcyjne i gastronomiczne np.: minimalne powierzchnie , liczba i wyposażenie toalet ,
- Minimalny zakres usług hotelarskich np.; budzenie
- Minimalne powierzchnie pokoi hotelowych
- Wyposażenie w meble, oświetlenie, zaplecze sanitario-higieniczne .
- Minimalne wymagane kwalifikacje zawodowe personelu .
Sama kategoryzacja hoteli nie jest pojęciem jednak pojęciem uniwersalnym i międzynarodowym .
Może się więc zdarzyć , że ta sama liczba gwiazdek, nie zawsze odpowiada takiemu samemu standardowi hoteli w różnych miejscach na świecie . Poczytaj na blogu i zostaw komentarz www.abip.com.pl
#hotelepolska#hotelewpolsce#hotel#hotele#spahotele#hotelepolska#hotelewpolsce#hotel #hotele#spahotele#tekstyliahotelowe#tekstyliadohoteli#polskiproducentręczników#hotel#stylowyhotel#polska#krakow#hotelposzewki#tkaninypościelowe#kołdryipoduszki#kołdra#poduszka#medycynaestetyczna#dywanikihotelowe#szlafrokihotelwe#peniuarkihotelowe#recznikihotelowe#reczniki#spa#hotelowepolska