„Jakość naszego życia sprowadza się do jakości naszych związków z innymi ludźmi.”
W miejscach wysokiej jakości , opierających swoją przewagę na wyszukanych doznaniach ,
czynnik ludzki jest -bez banalizowania tematu-najważniejszy .
Czynniki , na które stawia się w hotelu to:
Zaangażowanie, przyjacielskość, znajomość obiektu i oferty oraz osobowość zorientowana na
podejmowanie gości ,bawienie ich .
Ten ostatni zespół cech zdarz się wśród personelu ,niezwykle rzadko , ale jest tym co goście bardzo
cenią. Jeśli hotel jest w stanie stworzyć , poprzez zaangażowanie dwóch -trzech osób taka atmosferę
wówczas , jakiekolwiek braki w infrastrukturze, czy wysokie cenny w ogóle przestają mieć znaczenie.
Niestety jest to cechą tylko bardzo wąskiej liczy hoteli i spa na świecie .Całą reszta po prostu
obsługuje gości.
Wierzę, że to co napisałam Cię zaciekawiło . Koniecznie podziel się z nią w komentarzu.
Poczytaj więcej na blogu www.abip.com.pl
#hotelowe #hotelspa #hotelowepolska#producent#tekstyliahotelowe#wellness#spa